Muharrem ayının paylaşma ve dayanışma ruhunu yaşatmaya devam eden Aydın Büyükşehir Belediyesi, bu yıl da geleneksel aşure ikramını sürdürdü. Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, Muharrem ayının bolluk, bereket, dostluk ve huzur getirmesini temenni etti. Aşure ikramından memnuniyet duyduklarını belirten vatandaşlar, bu güzel geleneği sürdürdüğü için Başkan Çerçioğlu'na teşekkür etti.

Başkan Çerçioğlu’ndan yeni bir proje daha
Başkan Çerçioğlu’ndan yeni bir proje daha
İçeriği Görüntüle

Aydın Büyükşehir'den Vatandaşlara Aşure Ikramı (6)Aydın Büyükşehir'den Vatandaşlara Aşure Ikramı (5)Aydın Büyükşehir'den Vatandaşlara Aşure Ikramı (4)Aydın Büyükşehir'den Vatandaşlara Aşure Ikramı (3)Aydın Büyükşehir'den Vatandaşlara Aşure Ikramı (2)

Muhabir: Cem Celil Lale